zondag 4 oktober 2015

5 redenen waarom ik blij ben dat ik naar het blogweekend gekomen ben

toen ik de afgelopen week aan een aantal mensen vertelde wat ik dit weekend ging doen, kreeg ik soms rare blikken. blogweekend? bloggen? wat is dat? waarom zou je dat doen?  waren de meest gehoorde reacties.
gewoon omdat ik het leuk vind om te doen en omdat ik er nog beter in wil worden denk ik dan.
de reacties op het eerste blogweekend waren laaiend enthousiast en dus was mijn nieuwsgierigheid geprikkeld.

samen met mijn mama van de ark van noa, (zij startte onlangs ook een blog)  schreven we dus in voor het blogweekend van femma.


een van de opdrachten was bloggen over het weekend.  omdat ik geen zin had om er een soort dagboekverslag van te maken, besloot ik meteen een van Lobkes tips uit te testen en eens een lijstje te maken.


here it goes!

5 redenen waarom ik blij ben dat ik naar het blogweekend gekomen ben:

1. het werd een gezellig weekend met mensen die me begrijpen als ik in blogtermen praat en er niet raar van opkijken als ik mijn smartphone boven haal om foto's te nemen.
2. de gezichten en stemmen achter de blogs leren kennen die ik zo bewonder, en zien dat zij heel leuke en doodnormale mensen zijn.
3. ik heb enkele technische zaken bijgeleerd die ik binnenkort hoop aan te passen. 
4. de workshop smartphone fotografie van vicky bogaert was heel fijn om te volgen. hou mijn instagram account maar in de gaten! 
5.  blijkbaar ziet mijn blog er al goed uit want er was volgens Lobke ( op een klein detail na) niet veel op aan te merken. me happy!







was het alles wat ik ervan verwachtte? nee.
was het leuk en gezellig? ja
heb ik bijgeleerd? ja, maar niet zo veel als ik gehoopt had jammer genoeg. ik had al twee blogboeken gelezen en had dus al wat bagage mee op dat vlak.  

ten slotte nog een vraag voor jullie: is er iets dat jullie graag anders zouden zien op mijn blog? wat vinden jullie goed en minder goed?  alvast bedankt!




10 opmerkingen:

  1. Ik lees hier graag mee en vind mijn eigen blogje maar mini tegen over die van jou en alle anderen maar ik heb nog geen blogweekend mee gemaakt,waren trouwens dit weekend met de familie er op uit!Fijn dat je goede feedback kreeg ivm je eigen blog,hé!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoe tof dat je op mijn blogje bent komen kijken ;-)

      Verwijderen
    2. de laatste maanden was het blog-volgen op een laag pitje komen te staan, maar na het weekend heb ik er weer volle bak zin in om te volgen en te lezen bij anderen

      Verwijderen
  2. I told you so...uw blog is goed ...o-))
    ik kijk er naar uit dat je mij dat met geduldige mensentermen ook kan aanleren...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het hier tof om te lezen! Vooral de prachtige foto's trekken mij steeds weer naar Patat&Kroket. Je nieuwe header vind ik een verbetering tov de vorige, die nogal groot was, maar daar zou misschien nog wat meer kleur of tekening welkom zijn? De layout vind ik tof, met 1 zijbalk en gewoon wit, dat leest heel rustig. Nog een kleine tip waar de spellingsfreak in mij zich aan kan ergeren: zinnen die niet beginnen met een hoofdletter :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. dankjewel, zo een compliment van iemand die ik zelf zo graag lees doet echt plezier!
      dat van de header vind ik ook, die was dringend aan vervanging toe.
      en ik zal mijn best doen om op de hoofdletters te letten :-)

      Verwijderen
  4. Ik vind vooral dat je naar niemand moet luisteren en je eigen gedacht doen, want die is goed! Als je een goed gevoel hebt bij je blog, je eigen layout en zo, straal je dat ook uit en is het vanzelf goed en mooi. Dan past het bij je, en ben je goed bezig...Je bent uniek!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben blij dat je erbij was :) En de aftershopping was ook keileuk! ^^ Ik kijk al uit naar uwe afgewerkte sjaal.

    BeantwoordenVerwijderen

bedankt om hier mee te lezen. ik hoor graag jullie opmerkingen en/of reacties