dinsdag 23 oktober 2012

me and murphy

elke jaar komt de fotograaf langs op de creche. en die foto's zijn altijd zeer geslaagd.
dit jaar wou ik de meisjes in een "patat en kroket"jurkje hebben voor die foto's.

en naar goede aloude gewoonte is het hier weer van "op de laatste minuut" jammer genoeg.
en wat gebeurt er als je last minute werkt? dan gaat er vanalles mis. maar dan ook echt vanalles. maar eind goed, al goed. nu nog de foto's van de fotograaf afwachten.


foto's nemen in de ochtendspits was ook niet meteen mijn beste zet....


















de jurk van Patat werd gemaakt met stof  en biais van stitch en  go. patroon uit Burda
de stof voor het jurkje van Kroket haalde ik bij bambiblauw tijdens de Bonte Fabriek. patroon uit Knippie


1 opmerking:

bedankt om hier mee te lezen. ik hoor graag jullie opmerkingen en/of reacties